Στη μισή τιμή βγαίνει σήμερα στο σφυρί μια πανέμορφη Ferrari F 430 και δώρο στον τυχερό αγοραστή … ένα Cohiba που είχε ξεχάσει ο άτυχος ιδιοκτήτης του
Ένα άθικτο Cohiba Secretos των 16,50 ευρώ έχει ξεχαστεί από τον ιδιοκτήτη της κατακόκκινης Ferrari F 430 στη φθαρμένη κεντρική κονσόλα με το φαγωμένο κουμπί της όπισθεν κίνησης.
Φαίνεται ότι αυτό το σούπερ αμάξι των 150.000 ευρώ (αξία μεταχειρισμένου) κατασχέθηκε πριν καν προλάβει ο οδηγός της να απολαύσει το πούρο του. Δίπλα στο σύμβολο της κουβανέζικης επανάστασης, μια κάρτα με το τηλέφωνο ενός παραθαλάσσιου ξενοδοχείου στη Λευκάδα.
-Είστε ο ιδιοκτήτης μιας κόκκινης Ferrari F430;
«Φίλε μακάρι να ήμουν» απαντά ο ξενοδόχος και προσθέτει: «Βέβαια τώρα που μου το λες, θυμάμαι ότι πριν από δυο καλοκαίρια είχε έρθει ένας τύπος, νεαρός σε ηλικία με αυτό το αυτοκίνητο. Θυμάμαι πως ήταν από την Κοζάνη και πως συνοδευόταν από μια ωραία γκόμενα, αλλά δυστυχώς δεν έχω κρατήσει τα στοιχεία του γιατί μάλλον δεν θα του είχα κόψει απόδειξη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η FERRARI F430
Αν και η προσπάθεια εντοπισμού του ιδιοκτήτη της Ferrari αποβαίνει άκαρπη, χάνοντας έτσι την ευκαιρία να μάθουμε την ιστορία αυτής της ταλαιπωρημένης Ιταλίδας καλλονής, πληροφορούμαστε από τη Wikipedia ότι το συγκεκριμένο μοντέλο υπήρξε ένα σπορ αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων, που παρήχθη από την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία μεταξύ του 2004 και του 2009 και πως έκανε ντεμπούτο τον Σεπτέμβριο του 2004 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, ως ο επίσημος διάδοχος της Ferrari 360.
Ένα απ΄αυτα τα κομμάτια λοιπόν κατέληξε να σαπίζει στα υπαίθρια γκαράζ της αποθήκης Μαγουλέζας στα Άνω Λιόσια με τους υπαλλήλους της Διεύθυνσης Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού (πρώην ΟΔΔΥ) να μην μπαίνουν καν στο κόπο να καθαρίσουν τα υπολείμματα από ένα φρέντο εσπρέσσο που έχει αφήσει καφέ στάμπα πάνω στη δεξιά της ζάντα.
– Φίλε παίρνει μπρος το αμάξι;
«Δεν έχω ιδέα» απαντά βαριεστημένα ο υπάλληλος, που στη τελική σιγά μην έδινε περισσότερες πληροφορίες σε έναν που έβλεπε για πρώτη φορά στη μάντρα.
Βλέπετε, οι συμμετέχοντες στη δημοπρασία ναι μεν μπορούν να εξετάσουν το αυτοκίνητο με την βοήθεια και τεχνικού συμβούλου της επιλογής τους, χωρίς όμως την χρήση εργαλείων ή άλλων μηχανικών μέσων και χωρίς να τεθεί σε κίνηση το όχημα, προκειμένου να προσδιορίσουν το ύψος των ζημιών ώστε να διαμορφώνουν ανάλογα και τις προσφορές τους.
Με λίγα λόγια η διεύθυνση της υπηρεσίας προτρέπει τους ενδιαφερόμενους αγοραστές να ζητήσουν την βοήθεια μηχανικού –μέντιουμ ώστε να μην βρεθούν προ εκπλήξεως όταν με το καλό βάλουν το κλειδί στη μίζα. Και φυσικά για τα στοιχεία αυτά, όπως και τα κρυμμένα ελαττώματα, η υπηρεσία ουδεμία ευθύνη φέρει. Το λέει και ο κανονισμός της δημοπρασίας ώστε να αποφεύγονται οι όποιες εκ των υστέρων υπαναχωρήσεις.
Άλλοι πάλι λένε ότι ορισμένοι υπάλληλοι φέρονται να γνωρίζουν πολύ καλά τις ζημιές σε κάθε αυτοκίνητο, πληροφορώντας συγκεκριμένους ενδιαφερόμενους αγοραστές για την κατάσταση των οχημάτων.
Και είναι σχεδόν βέβαιο πως η συγκεκριμένη Ferrari που βγαίνει σήμερα στον πλειστηριασμό, στη μισή τιμή (80.000 ευρώ) από την τιμή αγοράς της αποκλείεται να καταλήξει στα χέρια κάποιου άσχετου που είδε φως και μπήκε στην αίθουσα δημοπρασιών της αποθήκης Μαγουλέζας.
Κλείνοντας ευλαβικά την πόρτα της F430, ανοίγουμε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο την πόρτα μιας Porsche 911 Carrera, μοντέλο 1999 με τιμή εκκίνησης 15.000 ευρώ. Τιμή μάλλον υπερβολική αν κρίνουμε από αγγελίες για παρόμοια μοντέλα στο car.gr με κόστος αγοράς 18.000 ευρώ- τιμή που αφορά σε μοντέλο του 2001 και σε σαφώς καλύτερη κατάσταση από το αυτοκίνητο- kinder έκπληξη που έχουμε μπροστά μας.
Στη θέση του συνοδηγού ένα ξεχασμένο CD ανατολικής προέλευσης μαρτυρά την εθνικότητα του τελευταίου ιδιοκτήτη του οχήματος και δυστυχώς δεν υπάρχουν άλλα στοιχεία που να μας δίνουν περισσότερες πληροφορίες για την ταυτότητα του.
Αφήνοντας πίσω μας το γερμανικό δίπορτο σπορ αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων με τον ξεχωριστό σχεδιασμό, με τον κινητήρα και τη μετάδοση της κίνησης «όλα πίσω», ξεκινήσαμε προς τον τελικό μας προορισμό. Έχοντας πληροφορηθεί από δημοσίευμα σχετικά με τον σημερινό πλειστηριασμό, για την ύπαρξη μιας cabrio Mercedes – Benz SL 600 με τιμή εκκίνησης 10.000 ευρώ ξεκινήσαμε μίνι σαφάρι στο υπαίθριο γκαράζ για τον εντοπισμό της.
Δεν απογοητευτήκαμε τόσο από την παλαιότητα του μοντέλου ( 1999) όσο για την κατάσταση στην οποία βρισκόταν, δηλαδή, σχεδόν ένα βήμα πριν το νεκροταφείο αυτοκίνητων. Ήταν τόσο μεγάλη η απογοήτευση μας που δεν μπήκαμε καν στο κόπο να το φωτογραφίσουμε…
https://www.protothema.gr