Ευγενική υπενθύμιση προσ τους υποψηφιουσ των αυτοδικητικων εκλογων λευκαδασ οι οποιοι δεν εξόφλησαν την προεκλογική τους εκστρατεία: να το πράξουν άμεσα ειδάλλωσ την Τρίτη θα ειναι αναρτημενα τα μπανερ τουσ αναποδα με την ένδειξη απλήρωτο.
Χιλιάδες ευρώ δαπάνησαν οι υποψήφιοι για τις προεκλογικές τους εκστρατείες στις αυτοδιοικητικές εκλογές
Πόσο κοστίζει μια συμμετοχή στις αυτοδιοικητικές εκλογές; Όπως δείχνουν τα στοιχεία, τα λεφτά που έχουν δαπανήσει οι υποψήφιοι για τις προεκλογικές τους εκστρατείες ανέρχονται σε χιλιάδες ευρώ, με τα κόστη για φυλλάδια, διαφημιστικές καμπάνιες και καμπάνιες στα social media να ”εκτοξεύουν” το budget.
Αυτοδιοικητικές εκλογές: Ο «τιμοκατάλογος» των υποψηφίων
Ειδικότερα, σύμφωνα με το MEGA, ένας υποψήφιος για να διαφημιστεί για τις αυτοδιοικητικές εκλογές σε τοπική εφημερίδα θα έπρεπε κατά μέσο όρο να δώσει 55 ευρώ για να μπει σε μια άκρη ενός φύλλου και… 300 ευρώ αν ήθελε ολοσέλιδη διαφήμιση. Αν ο υποψήφιος επιθυμούσε ολόκληρο σεντόνι θα έπρεπε να δώσει 550 ευρώ.
Εκτός από τις διαφημίσεις οι υποψήφιοι επιστρατεύουν όποιο επικοινωνιακό μέσο μπορούν, όπως εκδηλώσεις δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα πραγματοποιούν προεκλογικές συγκεντρώσεις όπως συνηθιζόταν από τα παλιά χρόνια και καλούν στα τηλέφωνα τους ψηφοφόρους. Μάλιστα, φροντίζουν όταν βρεθούν σε χώρο μάζωξης να κεράσουν κάποια τραπέζια. Πλέον, όμως έχουν ριχτεί και στην επικοινωνιακή μάχη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κυρίως μέσα από βίντεο.
Για να στείλει ένας υποψήφιος 5.000 sms θα πρέπει να ξοδέψει περίπου 200 ευρώ. Εάν επιθυμεί να μοιράσει 5.000 φυλλάδια και 1.000 κάρτες θα πρέπει να δώσει 400 ευρώ. Αν ωστόσο θέλει να προχωρήσει σε διαφημιστικές καταχωρήσεις και δημοσιεύσεις για δελτία τύπου θα αναγκαστεί να δώσει και 5.000 ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι υποψήφιοι έχουν όριο βάσει νόμου στα χρήματα που μπορούν να ξοδέψουν. Εάν ένας υποψήφιος είναι στον Δήμο Αθηναίων μπορεί να δαπανήσει μέχρι 8.500 ευρώ ενώ αν είναι στη Δ.Ε. Θεσσαλονίκης έως και 5.500 ευρώ.