Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
ΑρχικήΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ - ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥΚαλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών ζήτησε ο Χαράλαμπος Καλός από τους υπαλλήλους του...

Καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών ζήτησε ο Χαράλαμπος Καλός από τους υπαλλήλους του Δήμου Λευκάδας.

Τους στόχους που θέτει η νέα δημοτική αρχή για την επόμενη τετραετία και αφορούν τη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου, ανέπτυξε ο νέος Δήμαρχος Λευκάδας, κ. Χαράλαμπος Καλός, στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο Φουαγιέ του Πνευματικού Κέντρου, το μεσημέρι της Τρίτης 3/9/2019, παρουσία όλων των υπαλλήλων του Δήμου Λευκάδας.

Ο κ. Καλός ανέφερε ότι η εικόνα που έχει η κοινωνία για τη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου Λευκάδας δεν είναι η επιθυμητή και άμεση προτεραιότητα όλων των υπαλλήλων πρέπει να είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών και η βελτίωση της καθημερινότητάς τους.

Πιο συγκεκριμένα, ο Δήμαρχος ζήτησε ο δημότης να αντιμετωπίζεται με τη μέγιστη δυνατή ευγένεια και προκειμένου να αποφευχθεί η ταλαιπωρία της παραπομπής του από τη μια υπηρεσία στην άλλη, οι υπηρεσίες του Δήμου πρέπει να λειτουργούν συνεργατικά για την ολοκλήρωση των αιτημάτων. Ο κ. Καλός επισήμανε ότι οι υπάλληλοι επιβάλλεται να διαπνέονται από  ομαδικό πνεύμα και ότι το ζητούμενο είναι οι υπηρεσίες του Δήμου να βρίσκουν τη λύση και όχι τη δικαιολογία.

Ο Δήμαρχος τόνισε ότι η εύρυθμη λειτουργία του Δήμου πρέπει να έχει συμμάχους το υπαλληλικό προσωπικό ενώ βοηθητική θα είναι και η αναδιάρθρωση του οργανογράμματος στην οποία θα προβεί η νέα δημοτική αρχή.

Τέλος, ζήτησε συνέπεια στο ωράριο εργασίας ενώ κατέστησε σαφές ότι θα υπάρξει μηδενική ανοχή στο κάπνισμα στους χώρους των υπηρεσιών του Δήμου.

 

 

Most Popular