Ραδιόφωνα άλλων περιοχών προσπαθούν να παραπλανήσουν τους επιχειρηματίες της περιοχής – Διευκρινήσεις  προς τους επαγγελματίες

0
238

Ραδιόφωνα άλλων περιοχών προσπαθούν να παραπλανήσουν τους επιχειρηματίες της περιοχής – Διευκρινήσεις  προς τους επαγγελματίες

Το τελευταίο διάστημα πληθαίνουν τα περιστατικά τα οποία πληροφορούμαστε από συνεργάτες μας και διαφημιζόμενους  στους ραδιοφωνικούς σταθμούς που διαχειριζόμαστε ότι δέχονται οχλήσεις από διαφημιστές και «διαφημίστριες» ΜΜΕ άλλων περιοχών οι οποίοι με παραπλανητικές και ψευδείς πληροφορίες προσπαθούν να δελεάσουν του επιχειρηματίες της περιοχής για να αποσπάσουν μερίδιο της τοπικής διαφημιστικής αγοράς.

Προκειμένου να αποφευχθούν τα φαινόμενα παραπληροφόρησης που έχουν έρθει στην αντίληψή μας θα θέλαμε να ενημερώσουμε τα εξής:

  • Οι ραδιοφωνικοί σταθμοί της περιφέρειας έχουν τοπική εμβέλεια. Αυτό σημαίνει ότι κάθε σταθμός σύμφωνα με όσα ορίζει ο νόμος και τον έλεγχο που γίνεται από τις αρμόδιες υπηρεσίες (ΕΕΤΤ και ΕΣΡ), μπορεί να εκπέμπει από τα κέντρα εκπομπής του νομού του και να καλύπτει τον νομό του και ενδεχομένως και τους διπλανούς νομούς που φτάνει το σήμα. Προσοχή: Δυνατότητα να καλύπτει κάποιος σταθμός την μισή Ελλάδα, 17 νομούς, όλη τη διαδρομή από την Αθήνα μέχρι την περιοχή μας και διάφοροι άλλοι τέτοιοι ισχυρισμοί που επιτήδειοι χρησιμοποιούν είναι ψευδείς και παραπλανητικοί καθώς ούτε τεχνικά είναι εφικτό, ούτε ο νόμος το επιτρέπει.
  • Μετρήσεις ακροαματικότητας στους νομούς Πρέβεζας, Λευκάδας, Άρτας δεν υπάρχουν. Η Focus – Bari που είναι η μοναδική εταιρία που κάνει μετρήσεις ακροαματικότητας στην περιφέρεια, ακολουθεί πρόγραμμα μετρήσεων για 15 νομούς στους οποίους δεν περιλαμβάνεται κανείς από τους νομούς της περιοχής μας. Οι μετρήσεις αυτές αφορούν μόνο τους νομούς στους οποίους γίνονται και περιλαμβάνουν τους σταθμούς που εκπέμπουν από τον συγκεκριμένο νομό με την ακροαματικότητά τους αποκλειστικά στη συγκεκριμένη περιοχή. Για το λόγο αυτό μια μέτρηση η οποία δείχνει ότι ένας σταθμός είναι για παράδειγμα πρώτος σε κάποιον άλλον νομό, δε θα είχε καμία αξία για κάποια τοπική επιχείρηση εκτός και αν όντως ήθελε να στοχεύσει εμπορικά το κοινό της συγκεκριμένης περιοχής. Φυσικά κανένας σταθμός ο οποίος θα ήταν στην πρώτη τριάδα ακροαματικότητας του νομού του δε θα είχε ανάγκη να αναζητήσει πελατολόγιο σε άλλες περιοχές καθώς η υψηλή του ακροαματικότητα θα του εξασφάλιζε ισχυρό πελατολόγιο από την περιοχή του.
  • Ένα επιτυχημένο ραδιόφωνο πρέπει να έχει εξασφαλίσει ισχυρές συνεργασίες, ζωντανές εκπομπές, επαγγελματίες της επικοινωνίας και της διαφήμισης. Μπορεί το εμπορικό τμήμα να είναι η ανάσα της κάθε επιχείρησης ΜΜΕ αλλά το πρόγραμμα είναι η καρδιά του. Δυστυχώς έχουν εμφανιστεί στην περιοχή  σταθμοί από άλλες περιοχές,  οι οποίοι υπηρετούν μια παρωχημένη και άνευ ουσίας ραδιοφωνική λογική σύμφωνα με την οποία  στηρίζουν το προϊόν τους  σε έναν υπολογιστή ο οποίος παίζει επαναλαμβανόμενα μια σειρά τραγουδιών  σε συνδυασμό με μια δικτύωση.  Έτσι χωρίς καμία φυσική παρουσία , καμία γνώση, καμία άποψη, χωρίς ουσιαστικό πρόγραμμα, δημιουργούν και στηρίζουν την  δραστηριότητα τους  σε μετρήσεις που δεν έχουν σχέση με την περιοχή μας και την εμβέλεια που κατά δήλωσή τους έχουν.
  • Η αγορά έχει ιδιαιτερότητες σε κάθε περιοχή. Και κανένας άλλος δε μπορεί να γνωρίζει τις ανάγκες της περιοχής όσο τα μέσα που δραστηριοποιούνται σε αυτή. Η διαφήμιση σε ένα μέσο το οποίο δεν γνωρίζει, δεν συναναστρέφεται και δεν στηρίζει την τοπική αγορά, προφανώς δεν αποτελεί την πιο αποδοτική λύση διαφήμισης.

Στην περιοχή μας τόσο στα ραδιόφωνα που διαχειριζόμαστε στο Energy Media Group όσο και σε άλλα μέσα της περιοχής γίνεται αξιόλογη δουλειά, από επαγγελματίες της δημοσιογραφίας, της επικοινωνίας και του marketing με συνεργασίες με κορυφαία ραδιόφωνα της Αθήνας και πρόγραμμα υψηλού επιπέδου.

Δυστυχώς οι συνεχείς αναφορές για διαστρέβλωση της διαφημιστικής πραγματικότητας από συγκεκριμένα μέσα άλλων περιοχών μας αναγκάζει να κάνουμε τη συγκεκριμένη ενημέρωση, ενώ σε περίπτωση που οι παραπλανητικές αναφορές συνεχιστούν, θα αναγκαστούμε να εξετάσουμε και τη νομική προστασία τόσο του προϊόντος μας όσο και των συνεργατών μας.

Ευχαριστούμε τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της περιοχής που εμπιστεύονται τόσο εμάς όσο και τα υπόλοιπα τοπικά ΜΜΕ και φυσικά συνεχίζουμε με ακόμη πιο καινοτόμες ιδέες και προτάσεις να δημιουργούμε το ραδιόφωνο της περιοχής.

 

Για το Energy Media Group
και τους Ρ/Σ «93,4 Radio DeeJay», «Ρυθμός 89,3», «Prisma 91,6»

Μιχάλης Μίχος
Παναγιώτης Κουνιάκης