Νώντας Γαζής:ΜΕΡΙΚΕΣ ΟΜΗΡΙΚΕΣ ΠΙΝΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΥΡΕΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ!!!!!

0
147

1. Δεν υπάρχει νησί μεταξύ Πύλου και Κεφαλονιάς, όπως και μεταξύ Πύλου και Ιθάκης (Θιάκι), ώστε να το θεωρήσουμε ως ΑΣΤΕΡΙΣ. Αρνητικό στοιχείο και για τα δύο νησιά Κεφαλονιά και Θιάκι! Το μοναδικό νησί που έχει όλα τα χαρακτηριστικά της ΑΣΤΕΡΙΔΑΣ είναι το Αρκούδι, νότια της σημερινής Λευκάδας! Είναι στο μέσον Λευκάδας και Θιάκι, έχει ανεμοδαρμένα ύψη (135μ.), έχει δύο αμφίδυμα λιμάνια (δεξιόστροφη είσοδος προς το βάθος τους) και αρκετός χώρος για τον Οικισμό Αλαλκομενές, ο οποίος κάτω από την πίεση των Δωριέων βρέθηκε στον Πισαετό με χρόνο εγκατάστασης περίπου το 850 π.Χ.

2. Δεν υπάρχει Ναός του Απόλλωνα στην Κεφαλονιά της εποχής του Οδυσσέα και ενωρίτερα και σαφώς ούτε και στην Ιθάκη, και μάλιστα εποχής Κέφαλου, μιας κι αυτός ήταν ο πρώτος θνητός που έπεσε από το Ναό του Απόλλωνα για την Πτερέλη, και ο οποίος ήταν 4 γενιές πριν τον Οδυσσέα (Κέφαλος, Αρκείσιος, Λαέρτης, Οδυσσέας)! Ο μοναδικός Ναός του Απόλλωνα εποχής Κέφαλου ήταν μόνο ο Λευκάτης Απόλλων, που κατοχυρώνει την τοποθέτηση της Ομ. Ιθάκης!

3. Η Λευκάδα κατά τον Στράβωνα, ήταν σαφώς με τον τότε προσανατολισμό, Δυτικότερη της Κεφαλονιάς! [Κείται δ’ η Κεφαλληνία κατά Ακαρνανίαν διέχουσα του Λευκάτα περί πεντήκοντα (οι δε τεσσαράκοντα φασί) σταδίους, του δε Χελωνάτα περί ογδοήκοντα. Αυτή δ’ εστίν ως τριακοσίων την περίμετρον, μακρά δ’ ανήκουσα προς εύρον ορεινή]. (Υποσημείωση: προς εύρον, δηλ. προς την κατεύθυνση της χειμερινής ανατολής (νοτιοανατολικά) από την Λευκάδα, όπως εξηγεί ο Ποσειδώνιος (βλ. Α,ΙΙ,21)] & το σπουδαιότερο Εύρος ονομάζονταν ο Σιρόκος, καθαρά νοτιοανατολικός άνεμος. Αυτός ο προσανατολισμός κράτησε μέχρι τον 4ο μ.Χ. αιώνα, οπότε και μεταβλήθηκε στη σημερινή του μορφή τότε. Δηλ. Δύση θεωρούσαν το σημείο απ’ όπου έρχονταν ο Μαϊστρος (ΒΔ δηλαδή) μία απόκλιση 45ο περίπου διαφορά με τη σημερινή!

4. Η Κεφαλονιά είναι σε απίστευτα κοντινή απόσταση από το Θιάκι, μόλις 1,8 ν. μίλια, και αποτελούν ένα αιώνιο ζεύγος νησιών, κάτι που μας οδηγεί με σιγουριά στο ζεύγος «Δουλίχιόν τε Σάμη τε» του Όμηρου ή στο Dulichiumque Sameque του Βιργίλιου. Αυτό σημαίνει πως ποτέ δεν μπορεί κανείς να τοποθετήσει στην Κεφαλονιά την Ιθάκη του Οδυσσέα. (το ίδιο ισχύει και για το σημερινό Θιάκι) γιατί κανένα από τα δύο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί «Πανυπερτάτη προς Ζόφον» του άλλου μιας και είναι πολύ κοντινά!

5. Αν η Κεφαλονιά ήταν η Ομ. Ιθάκη θα έφτανε γύρω στα μεσάνυχτα ο Τηλέμαχος στη Νότια Κεφαλονιά, όπου τοποθετούν κάποιοι τον Εύμαιο, ενώ ο Όμηρος μας βεβαιώνει ότι έφτασε με το πρώτο φως της άλλης μέρας κοντά στην περιοχή του Εύμαιου. Πολλές ώρες αργότερα! Αυτό αποκλείει οριστικά την Νότια και κοντά στο Πόρο, Κεφαλονιά. Όσον αφορά την Παλική, εκεί πρώτον δεν υπήρξε ποτέ νησί αφενός και δεύτερον δεν θα έστριβε ποτέ προς τις Εχινάδες. Αυτή η πορεία απαγορεύει και να το σκεφθεί κανείς!

6. Εκείνος ο έρμος ο Φιλοίτιος πόσες μέρες θα χρειάζονταν μόνο για μια διαδρομή από τη Ακαρνανία προς τον Πόρο της Κεφαλονιάς με δεδομένο ότι ήταν η απόσταση τότε αρκετά μεγαλύτερη και σχεδόν διπλάσια της σημερινής, μιας και ο Ηρόδοτος μας βεβαιώνει ότι στην εποχή του ο Αχελώος «τας ημισείας ήπειρον πεποίηκεν» (εννοεί τις Εχινάδες), δηλ. από τις 90 αρχικές είχαν μείνει μόνο 40-45 και σήμερα μόνο 19 (το 20ο ο Πεταλάς ήδη άρχισε εδώ και 1-2 χρόνια να ηπειροποιείται) που σημαίνει ότι η θάλασσα τότε ήταν πολύ βαθύτερα μέσα στην Ακαρνανία και συνεπώς πολύ μεγαλύτερη η απόσταση από την Κεφαλονιά, άρα αδιανόητο και να σκεφθεί κανείς ότι ο Φιλοίτιος πηγαινοέρχονταν καθημερινά επί 3 χρόνια με Πορθμείο και επί παντός καιρού μια τόσο μεγάλη απόσταση που με απόλυτη νηνεμία θα χρειάζονταν τουλάχιστον 3 μέρες με Πορθμείο! Άρα για να πάει και να επιστρέψει θα χρειάζονταν τουλάχιστον 6 μέρες, που σημαίνει 6πλάσια ζώα για μεταφορά, κάτι αδιανόητο για πρόχειρο πορθμείο, το οποίο μας οδηγεί σε απίστευτα κοντινή απόσταση που μόνο η Λευκάδα διαθέτει.

7. Το Δουλίχιο έστειλε τους περισσότερους Μνηστήρες στην Πηνελόπη, όσους τα υπόλοιπα τρία (3) νησιά μαζί, που σημαίνει ότι ήταν το μεγαλύτερο από τα 4 νησιά του Οδυσσέα κάτι που μας οδηγεί με βεβαιότητα στην Κεφαλονιά και μάλιστα με το δεδομένο ότι την τοποθετεί και απίστευτα κοντά με την μικρή Ομ. Σάμη, όπως συνάγεται από τη φράση «Δουλίχιόν τε Σάμη τε»

8. Η τοποθέτηση του Δουλίχιου από τον Στράβωνα στις Εχινάδες είναι όχι απλά λάθος αλλά 100% απαράδεκτη και ενέχει καθαρά υποκειμενική άποψη. Με ποια λογική το τοποθετεί στις Εχινάδες, οι οποίες όλες μα όλες ήταν στην εποχή του Οδυσσέα ακατοίκητες και επί πλέον ανήκαν στον Αυγεία και στην Ηλεία? Αυτό σημαίνει ότι α) Ο γιός του Αυγεία Φυλέας, η σύζυγός του Κτημένη (αδερφή του Οδυσσέα) και ο γιός τους Μέγης, απαγορεύονταν να πάνε εκεί και να εγκατασταθούν μιας και ο Αυγείας τους έδιωξε δια παντός από την επικράτεια της Ηλείας! Ως γνωστόν ο Φυλέας στο Δικαστήριο του πατέρα του Αυγεία με τον Ηρακλή πήγε με το μέρος του Ηρακλή! Σημειωτέο ο Ηρακλής για να καθαρίσει την κόπρο του Αυγεία σε μία μέρα, πήρε υπόσχεση από τον Αυγεία ότι θα πληρωθεί. Όταν λοιπόν καθάρισε όντως σε μια μέρα όλη την κόπρο, ρίχνοντας μέσα στην τεράστια περιοχή που κατελάμβανε η κόπρος τα δύο ποτάμια της περιοχής, ο Αυγείας δεν τον πλήρωνε γιατί στο Δικαστήριο είπε ότι δεν υποσχέθηκε αμοιβή, όμως ο γιός του ο Φυλέας πήρε το μέρος της αλήθειας και του Ηρακλή και κάρφωσε τον πατέρα του, ο οποίος έδιωξε και τον Ηρακλή δια παντός από την Ηλεία αλλά και την οικογένεια του γιού του. Έτσι ο μεν Ηρακλής του τη φύλαγε, οπότε οι απόγονοί του ΔΩΡΙΕΙΣ αργότερα επιτέθηκαν στην Ηλεία και την κατέλαβαν. Ο δε γιός του βασιλιά Αυγεία ο Φυλέας, επειδή η γυναίκα του ήταν αδερφή του Οδυσσέα (η Κτημένη) φιλοξενήθηκε από τον αδερφό της στο Μεγάλο Δουλίχιο και μάλιστα δεν έδωσε τη διοίκηση στον γαμπρό του Φυλέα, επειδή κάρφωσε τον πατέρα του, αλλά αφού έλεγξε τον ανιψιό του τον Μέγη και διαπίστωσε ότι είναι έμπιστος όχι μόνο του ανέθεσε την διοίκηση των 40 πλοίων του μεγαλύτερου νησιού Δουλίχιο (που ταυτίζεται σήμερα με το μεγαλύτερο νησί των Επτανήσων, την Κεφαλονιά) αλλά και τον πήρε μέσα στον Δούρειο Ίππο στην σημαντικότερη και καταλυτική επιχείρηση και την πτώση της Τροίας! Βεβαίως προσπάθησε να αποφύγει την εκστρατεία κάνοντας τον τρελό, κάτι που έγινε αντιληπτό και αναγκάστηκε να μαζέψει 12 μόνο πλοία και να πάει κι αυτός στην εκστρατεία. Όλα λοιπόν είναι πλήρως αρνητικά στοιχεία για Κεφαλονιά ως Ομ. Ιθάκη! Απλά η Κεφαλονιά είναι το Ομ. Δουλίχιο! Οπότε το απίστευτα κοντινό του και γειτονικό του νησάκι Ομ. Σάμη είναι με βεβαιότητα το σημερινό Θιάκι. Η μεταφορά των ονομάτων έγινε με την Κάθοδο των Δωριέων και είναι ένα σύνηθες φαινόμενο του Ελληνικού πληθυσμού, να παίρνει μαζί του στην όποια μετεγκατάστασή του και το όνομα του προηγούμενου οικισμού του στον Νέο. Έτσι το Ομηρικό νησί Σάμη πήρε το όνομα της Ιθάκης, όταν οι Δωριείς μπήκαν στην εύκολα προσβάσιμη Ομ. Ιθάκη = Λευκάδα και έδιωξαν τους Ιθακήσιους από την Ιθάκη τους (σημερινή Λευκάδα) και με τα πλοία τους μετακόμισαν στο σημερινό Θιάκι τότε Ομ. Σάμη. Μάλιστα εκεί εγκαταστάθηκαν λίγο αργότερα και οι κάτοικοι των Αλαλκομενών από το νησί Αστερίς (Αρκούδι), αλλά λίγο ψηλότερα στην περιοχή του Πισαετού, όπως προαναφέραμε.

9. Όσον αφορά το νησί της ενέδρας Αστερίς:
α. Στο σημερινό Θιάκι δεν υπάρχει νοτιότερά της τέτοιο νησί και αναγκαστικά το …. Καταπόντισαν! Ήρθε όμως μια τεράστια έρευνα και των Πανεπιστημίων και των Εταιρειών που αναζητούν πετρέλαια αλλά και ερευνούν τις κινήσεις της πλάκας της Αφρικής που μετακινούμενη προς τα πάνω δημιουργεί τους πολλούς σεισμούς της περιοχής και με αποδεικτικά στοιχεία Επιστημονικά μας διαβεβαίωσαν ότι τέτοιο νησί δεν υπήρξε και συνεπώς ουδέποτε καταποντίστηκε.
β. Το πρώτο ψέμα κατέρρευσε! Έτσι προσπάθησαν με άλλο ψέμα να ισχυροποιήσουν το όνομα της σημερινής Ιθάκης ψάχνοντας αλλού το σημαντικότατο νησί Αστερίς της ενέδρας. Βρήκαν λοιπόν ένα απίστευτα μικρό βραχονήσι κοντά στο χωριό Δόλιχα της Κεφαλονιάς, το οποίο δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το Ομηρικό νησί της Ενέδρας. Δεν είναι νοτιότερα της Ιθάκης, οπότε δεν είναι και νοτιότερα της περιοχής του Εύμαιου, γιατί είναι στο Βόρειο μέρος κι απέναντι από τον Κόλπου Πόλις της Ιθάκης, όπου εκεί πλέον θεωρούν ότι είναι η Ομ. Ιθάκη, κάτι που κι εκεί αποδεδειγμένα δεν είναι αποδεκτή η νέα αυτή τοποθέτηση του Ανακτόρου στη Σχολή Ομήρου. Ήδη οι ανασκαφές που πραγματοποιήθηκαν εκεί ήταν «άνθρακες ο Θησαυρός». Έχουν μείνει πλέον ξεκρέμαστοι και τους καβάλησαν οι Κεφαλονίτες, οι οποίοι διεκδικούν για λογαριασμό τους τη δόξα της Ομ. Ιθάκης με πολύ πάθος.
γ. Όμως πέρα από το γεγονός ότι δεν βρίσκουν νησί νοτιότερα της Ομ. Ιθάκης γιατί εκεί φύλαξαν καρτέρι οι μνηστήρες για να σκοτώσουν τον Τηλέμαχο πριν φτάσει στον Εύμαιο, δεν μας απαντούν στο βασικότατο ερώτημα και οι δύο απόψεις: Ο Φιλοίτιος καθημερινά περνούσε με Πορθμείο με ζώα από την ηπειρωτική ακτή και τα πήγαινε στο απέναντι νησί της Ομ. Ιθάκης καθημερινά επί 3 χρόνια, 1100 ημέρες, κάτι που σημαίνει πολύ κοντινή απόσταση! Είναι δυνατό να αποδεχθεί κανείς ότι το Θιάκι είναι τόσο κοντά στην ηπειρωτική ακτή, όταν σήμερα αυτή η απόσταση είναι γύρω στα 20 ν.μ. και παλιότερα πριν ο Αχελώος δημιουργήσει την τεράστια πεδιάδα του η απόσταση ήταν πάνω από 28 ν.μ.? Και το επίσης σημαντικότατο ερώτημα είναι δυνατόν να αποδέχονται ότι με ένα χειροποίητο Πορθμείο πηγαινοέρχονταν καθημερινά ο Φιλοίτιος με ζώα για διατροφή 170 νοματαίων του Ανακτόρου? Απλά οι άνθρωποι δεν θέλουν να παραδεχθούν το πραγματικό γεγονός. Η Κάθοδος των Δωριέων εκδίωξε τους Ιθακήσιους από την Ιθάκη τους, σημερινή Λευκάδα, που ήταν όντως κοντά στην Ακαρνανία και τους ανάγκασε να μετακομίσουν προς τα κάτω (εξ ου και Κάθοδος των Δωριέων) και όπως συνήθιζαν ανέκαθεν οι Έλληνες πήραν τα υπάρχοντά τους και το όνομά τους και εγκαταστάθηκαν στο νέο τους μέρος δίνοντάς του το προηγούμενο όνομα της πατρίδας τους. Ήδη τώρα αποδείχτηκε ότι στον Πισαετό του Θιάκι ο Οικισμός που ανευρέθηκε είναι των Αλαλκομενών κι όχι της Ομ. Ιθάκης και χρονολογείται από το 850 π.Χ. Όμως δεν λένε οι Ιθακιστές τίποτε γι’ αυτόν τον Οικισμό, ότι προηγούμενα αυτός ο Οικισμός βρίσκονταν στο Αρκούδι στο διάμεσο των δύο κολπίσκων, που ο Όμηρος τους ονομάζει «αμφίδυμους λιμένες» γιατί είναι δεξιόστροφοι στην είσοδό τους προς το βάθος τους. Οι Ιθακιστές λοιπόν, όντως είναι οι απόγονοι του Οδυσσέα, αλλά η πατρίδα τους ήταν η Λευκάδα και οι Δωριείς τους εκδίωξαν και μετακόμισαν στην τότε Σάμη και της έδωσαν το όνομά τους Ιθάκη. Άλλωστε ο Όμηρος μας διδάσκει ότι η Ομ. Ιθάκη έχει «εν δ’ όρος αυτή Νήριτον εινοσίφυλλον αριπρεπές» και δυστυχώς η Ιθάκη έχει ένα βουνό στο Νότιο μέρος της και 2 σίγουρα αλλά κατ’ άλλους 3 βουνά στο Βόρειο τμήμα της. Η Λευκάδα όντως αποτελεί «έν δ’ όρος» με πολλές κορυφές αλλά ενωμένες αμέσως λίγο κάτω από τις κορυφές τους σε έναν όγκο και έχει μόνο τρεις πεδιάδες περίπου 7.000 στρ. η κάθε μία. Απ’ όπου και να την δεις βλέπεις ένα βουνό είτε από το Νοτιά είτε από την Ανατολή είτε απ’ όλες τις πλευρές.