“Η Λευκάδα Μπροστά- Παρουσιάστηκε η πρόταση του Επιμελητηρίου για την τουριστική προβολή του νησιού”

0
93

Στην κατάμεστη αίθουσα του Επιμελητηρίου Λευκάδας, από πολίτες, επαγγελματίες και εκπροσώπους φορέων του νησιού, ο Πρόεδρος κ.Σωτήρης Σκιαδαρέσης παρουσίασε την πρώτη τολμηρή, σύγχρονη και ολοκληρωμένη πρόταση για την τουριστική προβολή της Λευκάδας.

“Η πρόταση αυτή εκφράζει την αγωνία και την ανάγκη του νησιού μας, για να διεκδικήσει την είσοδό του στο χάρτη των τουριστικών προορισμών. Να σταματήσει να αποτελεί τον φτωχό συγγενή των άλλων νησιών του Ιονίου.
Γιατί η Λευκάδα δεν είναι παρακολούθημα ούτε της Κέρκυρας ούτε της Κεφαλονιάς. Η Λευκάδα πρέπει να διεκδικήσει αυτόνομο ρόλο πρωταγωνιστή, να προβάλλει τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα ως προορισμός”,  τόνισε ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου.

Η πρόταση που παρουσιάστηκε στηρίζεται στη δημιουργία ενός Νέου Οργανισμού Τουριστικής Προβολής με τη συμμετοχή του Δήμου, του Επιμελητηρίου, φορέων αλλά και ιδιωτών. Ο Οργανισμός αυτός θα είναι ουσιαστικά ένας οργανισμός διαχείρισης του τουριστικού προορισμού που λέγεται Λευκάδα.
Θα μπορεί να συνάπτει συμφωνίες συνδιαφήμισης  με αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους που θα φέρουν νέους επισκέπτες στο νησί μας μέσω του αεροδρομίου στο Άκτιο.
Θα λειτουργεί με ευελιξία και αποτελεσματικότητα, θα στελεχωθεί με ανθρώπους της αγοράς και με το μικρότερο δυνατό λειτουργικό κόστος.
Το 80% του προϋπολογισμού του θα διατίθεται σε δράσεις τουριστικής προβολής και προώθησης της Λευκάδας.

Τα πρώτα βήματα περιλαμβάνουν:

α. Στρατηγική συνεργασία με  με την Μarketing Greece στους τομείς social media promotion και σε προωθητικές δράσεις δημοσιότητας και δημοσίων σχέσεων.
β.Αξιοποίηση της διαδικτυακής πλατφόρμας του discovergreece.
γ. Συμφωνίες συνδιαφήμισης  με αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους που θα φέρουν νέους επισκέπτες στο νησί μας μέσω του αεροδρομίου στο Άκτιο.
δ. Συνέργειες με το Υπουργείο Τουρισμού , τον ΕΟΤ, την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.

Οι δράσεις για την τουριστική προβολή της Λευκάδας, όπως παρουσιάστηκαν στην πρόταση του Επιμελητηρίου, περιλαμβάνουν:

-Δημιουργία  νέας και σύγχρονης διαδικτυακής πύλης με μεγάλες δυνατότητες που θα βασίζεται στις σύγχρονες προσεγγίσεις ηλεκτρονικής διαχείρισης και οργάνωσης μάρκετινγκ προορισμού. Το νέο portal της Λευκάδας θα προσφέρει πηρεσίες προς τον επισκέπτη της Λευκάδας όπως η σύγκριση και κράτηση δωματίων, η κλήση ταξί, η κράτηση και προπληρωμή εισιτηρίων για εκδηλώσεις, αξιοθέατα, μεταφορές, διασκέδαση.

-Καμπάνια προβολής και επικοινωνίας με ψηφιακά μέσα, αξιοποίηση των social media,δημιουργία οπτικοακουστικού και ψηφιακού περιεχομένου με  μηνύματα σε 5 γλώσσες. Η επιλογή του διαδικτύου για την προβολή της Λευκάδας γίνεται για τρεις λόγους: α)  Το 70% σχεδόν όσων ταξιδεύουν  «κλείνει» τις διακοπές του online και μέσα από το διαδίκτυο. β)  Χαμηλό κόστος, ευθεία στόχευση και μεγάλη διασπορά μηνύματος. Διαδραστικότητα, αμεσότητα. γ) Άμεση αξιολόγηση της προωθητικής δράσης και του διαφημιστικού προγράμματος ( pay per click) .

-Δημιουργία Κάρτας Επισκέπτη, συνδεδεμένης με τις επιχειρήσεις του νησιού, με bonus , εκπτώσεις και κίνητρα για τον επισκέπτη.

Σε δήλωση του, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ.Σωτήρης Σκιαδαρέσης τονίζει:

“Η πρόταση που παρουσίασα είναι στο τραπέζι. Απευθύνεται σε όλους τους πολίτες, στους ανθρώπους που ζουν από τον τουρισμό, σε όλες τις υγιείς και δημιουργικές δυνάμεις της Λευκάδας.
Είναι μια πρόταση που περιγράφει τη Λευκάδα του 2023.
Ένα νησί που θα αποτελεί ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο τουριστικό προορισμό.
Αυτό είναι το δικό μου όραμα για τη Λευκάδα.

Ζητάω από όλους τους φορείς (εγώ είμαι διατεθειμένος να το κάνω) να κάνουμε ένα βήμα πίσω στα εγώ μας, ώστε να υπάρξει η ανάλογη συνεργασία για το καλό της Λευκάδας, για το καλό όλων μας. 

Το νησί μας πρέπει να κοιτάξει μπροστά.”

Πατήστε πάνω στον υπερσύνδεσμο που ακολουθεί για να παρακολουθήσετε την βιντεοσκόπηση της παρουσίασης  https://youtu.be/UXyPZjmiX3g ή στην ιστοσελίδα  του Επιμελητηρίου Λευκάδας.